حوزه‌های فعالیت

راهبری، توسعه هم افزایی و تنظیم خطوط کسب وکاری میان شرکت‌های گروه

بعنوان هلدینگ یکی از شیوه های ارزش آفرینی تفاس، راهبری و تنظیم خطوط کسب و کاری شرکت های گروه در راستای هم افزایی درون گروهی، سیاست‌گذاری و راهبری توسعه خطوط کسب و کار جدید در قالب شرکت‌های تابعه، تدوین راه‌کارها و تعریف نهادهای لازم برای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های پرمخاطره و شناسایی و راهبری ایجاد شراکت‌های تجاری مهم در حوزه‌ی فعالیت‌های کلیدی شرکت‌های تابعه می باشد.

سرمایه گذاری و مدیریت سبد سرمایه گذاری های بانک در حوزه های نوآوری و اقتصاد دیجیتال

سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های نوآور فین‌تک و پرداخت در زمینه‌هایی مانند وام‌دهی، زنجیره تأمین، کلان داده و نقش‌آفرینی به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در اکوسیستم فین‌تک ایران از جمله برنامه‌ها و اهداف تفاس در سال های پیش رو است.

توسعه کسب وکارهای زنجیره ارزش خدمات هلدینگ و بانک

تفاس به عنوان بازوی اجرایی توسعه کسب وکار های بانک در خطوط کسب و کاری بانکداری دیجیتال و پلتفرمی تعریف و در حال حاضر برخی از پروژه های کسب وکاری بانک در این خطوط با همکاری تفاس در حال توسعه و اجرا می باشد.

نظارت فنی و راهبری پروژه های کلان بانک

تفاس بعنوان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک با تکمیل زنجیره خدمات مورد نیاز بانک در حوزه فناوری و بانکداری دیجیتال، ماموریت دارد با راهبری و نظارت پروژه های کلان توسعه بانک سینا در شرکت های زیرمجموعه خود، این پروژه های کلان بانکی را به سرانجام رساند.